Reklamacja produktów spożywczych
Reklamacja produktów uregulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Reklamacji produktów dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w ciągu 7 dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania. Jednakże tylko do daty wskazanej na opakowaniu jako „termin przydatności do spożycia”.
Zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy produkt nie był używany, nie jest zniszczony i jest oryginalnie zapakowany.
Rozpatrzenie reklamacji towaru może odbywać się na podstawie przesłanego produktu wraz z dowodem zakupu lub protokołem uszkodzenia spisanym przez kuriera przy doręczeniu paczki.
Pieniądze zwracane są na podany przez Klienta nr konta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru w nienaruszonym stanie i bez śladów użytkowania.
Koszt oraz organizację transportu towaru zwracanego przez Klienta pokrywa BioPlant Natura Sp. z o.o.
Brak możliwości odstąpienia od umowy występuje wyłącznie w przypadku produktów wykonywanych na specjalne zamówienie
Regulamin obowiązuje od dnia: 04.05.2020 r.